Związek Lubuskich Organizacji Pozarządowych informuje o uruchomieniu procedury zamówienia publicznego – zasady konkurencyjności na zakup i dostawę sprzętu biurowego do prowadzenia zajęć z uczestnikami Zadania 3. Integracja Społeczna projektu „Lepsze jutro II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, dla Poddziałania 7.4.2 Aktywne włączanie podmiotów integracji społecznej realizowane przez ZIT Zielona Góra.
Link do bazy konkurencyjności.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 30.07.2021 r. do godziny 12:00
TERMIN, MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca zamieści ofertę jako podpisane dokumenty .pdf w formie elektronicznej na stronie internetowej: http://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl lub umieści ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej adresem Zamawiającego i adnotacją: „Zakup i dostawa sprzętu biurowego” w ramach projektu „Lepsze jutro II” Zadanie 3. Integracja Społeczna. Nie otwierać” .
Ofertę można złożyć osobiście, za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres Zamawiającego: Związek Lubuskich Organizacji Pozarządowych, 65-775 Zielona Góra, ul. Zacisze 17, w terminie do dnia 30.07.2021 r. do godziny 12:00.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu do siedziby Zamawiającego, Biuro ZLOP czynne w godz. 8:00 – 15:00.
Złożona oferta ważna jest przez 30 dni od upływu terminu składania ofert.
ZAPRASZAMY:)